14 aylık kızım grip atlattı fakat burun tıkanıklığı kaldı özel doktorumuz var burnu tıkalı diye söyledim ama 1-2 haftaya anca geçer dedi kbb mı anlar acaba ne olduğunu temizlemeye çalışıyorum fakat sümük bile gelmiyor burnundan sterimar burun spreyi kullanıyorum o da pek işe yaramıyor. Soğan, limon, odayı nemlendirme herşeyi yaptım çevremde ki herkes geniz eti olabilir diyip duruyor korkuyorum.