Laylaylaylaylom Kızlar kızım iki yaşını doldurmak üzere ve bu akşam sezaryen dikisimde ince bir sızı oluştu bu kadar zmn sonra normal mi
Hayal123 Üşütmüş olabilirsin.. ayakları sıcak tutmak gerekiyo.. sezeryan olunca yıllar geçsede malesef belli ediyo kendini