Kızlar merhaba. 3.5 yaşında oğlum var benim sorunum şu ki oğlum çok çekingen.bizimleyken aşırı akıllı konuşması çok düzgün ve hareketli bi çocuk. Dışarıda misafirliğe gittiğimizde asla yabacılarla konuşmuyor.yabancı dediğim yanlış anlaşılmasın her zaman gördüğümüz arkadaşlarım yada akrabalarımız.soru sorarlar asla cevap vermez hemen arkama saklanır utanır Ellerinden su dahi almaz asla konuşmaz cevap vermez. Sadece annanesi dedesi dayısı vs onlarla konuşur. Kendi yaşıtlarıylada bi problemi yok hemen oyuna girişir ama büyüklerle iletişim kurmuyor. Herkeste niye konuşmuyor bu çocuk niye bu kadar çekingen diye söyleniyorlar. Bayadır gözlemliyorum bu durumu acaba ben mi sorun ediyorum ilerde okulunda vs sorun olur diye insan korkmuyor değil. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi