Belki bir çoğunuz alıştı beni bu postla görmeye. saat kaç ve biz yine ayaktayız. Deliriyor uyksuzluktan ama asla uyumuyor 😅😅 sinirden gülüyorum vallahi. Bezdim artık sürekli 2ye 3e kadar uyanık kalmaktan sabaha kadar en az 10 kere kalkmaktan. Her uykuya geçişimizde deli gibi etinden et koparıyormuşcasına ağlamasından. Kararım kesin yarından itibaren uyku eğitimine başlıyorum sabrım hepten tükendi artık. Uyku eğitimi veren anneleriö var mı bi öneriniz. 6 aylık bu arada