bhrcpt NehirinAnnesiii Sanırım en kaba bizimki Kayseriliyim ve söylemekten utanıyorum ama döl derler 😂😂😂 Bizim döller nerde kaldı ? Diye bir cümle bile kurarlar. 🤯
Oguuu26 bhrcpt kayserili komşumuz aynı bu şekilde söylemişti döller geldi diye biz annemle şok olmuştuk bizim orda öyle derler demişti 😂
FistikliLokumum biryazmasali 3MelekAnnesi3 Benim kayınpederşm de aynı kelimeyi kullanır Gobel ne demekse :) Kastamonu - Tosyalı :)