FmBetull 3-4 gündür forumda 3 dk dan fazla dolaşamıyorum sürekli error veriyor bi çözüm bulun lütfen.
Splash-Splash-Love FmBetull Ay hep aynı şeyi söylüyorlar. Yoğunluktan 😂 Hayır yani bi Facebook ya da Twitter değil neden alt yapı bu kadar kötü ? Güzelim uygulama mahvoluyo bu Error, oopps ve reklamlar yüzünden…
cankuzularim FmBetull programdaki dertleri ben okurken beynim error veriyor program arada error vermiş cokmu 😅😅😅
_YanakReisinAnnesii FmBetull oops yazısı fobisi oluştu artık bende de elim ayağım titriyor görünce valla 😂😂😂 en son bırakıp girmiyorum artık çünkü keyfimce girip bakamıyorum postlara
Yengecanne_ Ay bana da şu kralı görmekten fenalık geldi Ya.İki bir şey okuyalım diye giriyoruz onda da saniye başı reklam ne paragöz uygulamaymış.
FmBetull Yengecanne_ maalesef çok fazla birde reklamlar sesli gece bakınırken bi anda çıkınca kızım uyanıyor sesine😒
Betulevran Reklam bitince çarpıya tıklıyorum ama reklama tıklamışım gibi oluyo. bir sürü sayfa açılıyor bende