Çocuğum gribe yakalandı acilden geldim şimdi o kadar üzülüyorum ki böyle olduğu icin çocuğum resmen gülmüyor yorgun bütün bebeklerde var hastane çok doluydu çocuğumu özledim resmen daha önce korona geçirdiği için biraz fazla etkilendi sanırım allahım herkese sifa versin kimseyi hastalıkla sınamasın rabbim 🥺