Kızlar bebişim 3 aylık. Başını kolay tutsun diye sürekli kollarından tutup kendini kaldırmasını sağlamaya çalıştım. Bu seferde oturmak istiyor. Elini sürekli tuttuğumda ellerini kasıp kalkmak istiyor. Sizce bu aylarda otursa iki üç dk kalça çıkığı filan olur mu