Kizlar bebegimin agzi pamukcuk olmus, gogsume de sicramis. Bi kac gundur emzirirken cok canim yaniyodu. Duzenli olarak lansinoh da kullaniyodum bu arada. Meger benim gogsume de mantar bulasmis. Agliyorum iki gundur. Catlaklari gectim, meme ucumun bittigi yerler de kabarmis. Elimle sagiyorum mastit olmayayim diye. Cok caresizim. Yavrumu kucagima aldigim an tok olsa dahi emmek istiyo. Gogus kalkani takmasam memeler fora dolasicam evde. Bisey degdigi an yaniyo. Var mi onerisi olan? Canim cok yaniyo 😪