Merhaba. 4 aylık bir bebeğim var. Sezeryan ile dünyaya geldi. 29 yaşındayım ve hayatımda hiç bel ve ayak tabanı ağrısı yaşamamıştım. Bel ağrılarım çok arttı ayak tabanım sabah kalktığımda üstüne basarken çok ağrıyor. Mutlaka doktora gideceğim ancak bunları yaşayan oldu mu aranızda merak ettim ☺️ Tabi bebeğim sürekli kucağımda ondan da kaynaklanıyor olabilir ağırlaşıyor gün geçtikçe.. tecrübelerini aktaran annelere şimdiden çok teşekkür ederm 🙏🏻