evet canlar dogru okudunuz! dün dogum günü olan oğlum yani büyük oglum aklına gelmiş. bugün bulaşık yıkarken yanıma gelip - anne ben nasıl oldum? kardeşim nasıl oldu? diyerek sordu🤔 leylekler getirdi desem olmazdı o bizim zamanımızın pembe yalanı 😂 babanla aramıza şeker koyduk sende şekeri sevdiğin için şeker yemeye geldin desem olmaz. rabbim verdi oglum sizi bana dedim. nasıl yani? sen dua ettin allahdaa bizi gökten mi attı dedi. yok oglum öyle olmadı, dedim tamam işde biz nasıl olduk dedi fiziksel olarak anlatayım dedim karnımdan dr ablalar aldı sizi diyorum. konu ayrı bi yere gitti ne zaman nasıl nasıl dogduk nasıl olduk. soru yağmuru ve ben bunu ebeveyn olarak nasıl anlatacağımı bilmiyorum size aynı soru yöneltilse siz ne söylersiniz yada nasıl anlatırsınız. geçen gün gögüsünün ağrıdığını söyledi erken ergenlik olabilir mi? daha çok küçük 11 inci yaşı yeni bitirdik… çok merak ediyorum siz bu konuya nasıl açıklık getirirsiniz.