Kızlar normal sütüm bebeğimi doyurucak kadar vardı ama bugün öğlenden sonra nerdeyse çok az kızım o kadar agladiki mecburen mama alıp vermek zorunda kaldım ama neden böyle oldum anlamdm bianda kesilmesi normal mi nasıl sütüm tekrar gelir lütfen yardımcı olun başına böyle gelen birisi varmı