Utkucan ED2019 xiaomi viomi V3 var çok memnunum ayda bir büyük süpürgeyi açıyorum onun dışında hep robot gayet güzel temizliyor siliyor kenar köşeleri falan alıyor bazen mutfakta çok döküntü olursa atladığı minik kırıntı olabiliyor o zamanda mutfağı ikinci tur tekrar süpürtüyorum
ED2019 busrakandazzz şahane bi bayram temizliği gibi mis gibi oluyormu 😇 oluyorsa gerekirse taksitle alırım 😎
busrakandazzz ED2019 bence oluyor. Ben elektrikli süpürgenin ucuyla halıyı hatta halıyı bırak karış karış her yeri ince ince süpürüp, peşine mop atan biri olarak robot süpürge benim hayatımı müthiş kolaylaştırdı.
ED2019 busrakandazzz öyleyse şahane kısmet olursa alıp memnun olursam bi kahve ısmarlarım 😌şehir İstanbul
mummy ED2019 xiomi vacumm mop pro kullanıyorum çok memnunum ilk aldigimda çok da abartılacak bir şey değilmiş diye düşünmüştüm ama sonra elim kolum oldu kullandikca o rahatlığa alisiyorsunuz
bukeettt Roborock S5 Max kullanıyorum. Memnunum ancak silme özelliği gereksiz. Halin varsa sildigi bez ile üstüne çıkıyor. Ben uygulamadan silme özelliğini kapatıp sadece supurtuyorum
Reckless ED2019 Xiaomi vacum mop pro kullanıyoruz bende çok memnunum yerlerde toz pislik bırakmıyor. Uzun süre temizlik yapmadım açıkcası her gün onu çalıştırdım sonra en son sildim yerleri baya temizdi çıkan su😂😂
Anonim11 Reckless merhaba şarjı ne kadar sürüyor acaba? Bir de wifi yle mi çalıştırıyorsunuz? Annemler de bundan aldı şarjı çok az gidiyor diyor yarım saat belki,evdeki wifi kaldırmadı şu an manuel çalışıyor ondan olabilir mi acaba
Reckless Anonim11 bizim ev 3+1 140 m2 turbo modunda tüm evi tek seferde bitiremiyor ya 1 ya 2 şarja gidip öyle devam ediyor da ben hiç tüm evi toplayıp süpürtemediğim için benim için dert değil🤭
Bebekcik2406 ED2019 roborock s6 max kullanıyorum müthiş bir kolaylık, günde 2-3 kez ev süpürmekten gına gelmişti, hem silip hem süpürüyor kendine yapacağın en büyük iyilik olur kesinlikle almalısın, her yere giryor ve güzel çekiyor