Ekin321 benim kızımda öğürerek atardı emzik büyük geliyordu galiba e bebeğin 0-2 ay emziğini aldım daha küçük ucu o öğretme yapmadı bu sefer de dili ile itmeye başladı bende ağzından çıkarmasına izin vermeden sürekli ağzında tuttum öyle böyle derken şimdi emiyor avent aldım o emziği tutunca şimdi gündüzleri emzirdikten sonra uyuturken veriyorum öyle uyuyor emziğe alıştırırsan bırakır memede uyumayı sadece geceleri emmek için uyandığında emerken uyuya kakıyor o kadar kızım şuan