Kızlar beben 15 aylık 4. aydan beri geceleri hep saat başı iki saatte bir maksimum 3 saatte bir uyanıyo ve meme emmeden asla uyumuyo. eşim gidiyo bazen uyutmaya ama kıyamet koparıyo asla onu istemiyo ben gelince sakinleşiyo ama emzirmesem gene kuduruyo. çok pis alışkanlık edindi. uykular haram oldu valla çok müşkül durumdayım.nasıl yapsam da gece emmesini bıraktırsam uzun uykuya alıştırsam. bana bi çare… çok çok yıprandım artık sinirlerime hakim olamıyorum bağırıp çağırıyorum eşimle de geriliyoruz sürekli.sabahları frankeştayn gibi geziyorum evde uykusuzluktan