Muhendis_anne1 Hello kizlar.. yaklasik 5 ay once hic islem gormemis komur siyahi saclarimi kendim kizila boyadim tabi yarim yamalak 😅 simdi sarimsi birseyler denemek istiyorum. Nasil yok ederim kizili ?
Cinarerden_5 Muhendis_anne1 cok zor 🤷🏼♀️ Sık sık banyo yapın belki akar ve uzamasını bekleyin uzadıkça kesersiniz ancak öyle ya da bildiğiniz cok iyi işinde uzman bir kuaföre danışın başka türlü olacağını zannetmiyorum yine de bilemem yani🤷🏼♀️
Asilbebis Muhendis_anne1 iyi bi kuaföre gitmen gerekiyor ucuz açıcıyla olacak iş değil küllü olması içinde beklemen lazım saçında ışıltı gibi kızarıklıklar olur ilk başlarda küllendirdikçe gider ama kusturmayla olacak iş değil. Saç bakım uzmanı olarak söylüyorum 🤭
Muhendis_anne1 Bhrasy cok tesekkur ederim.. kestirmek lazim.o zaman. Ama sanki kuafor kusturma gibi birseyden bahsetmisti o konuda bilginiz varmi
Muhendis_anne1 Cinarerden_5 ay sordugum kùafore guvenmedim zaten bilgi toplamaya calisiyorum ona gore uygun yol.seceyim.tesekkur ederim.😊
Muhendis_anne1 Hiranur2010 hqhaha guzelmis. Aa benimkiler boya siyahi degil 😅 kizil boya yapmazsam acik giderdi gozlerim 🤣 ama bi sari deneseymisimdi 🤪
Deletedmom7283 Asilbebis ay saç bakım uzmanı bulmuşken sorayım benim saçlarım çok cansız ve aşırı aşırı dökülüyor nasıl bir yol izlemem lazım bu dökülmeyi durdurmanın bir sırrı sihri barda söyleyin ya 😣 hatta yarın nasipse bunun için doktora gideceğim
Robinson Asilbebis bende bisi sormal istiyorum benim saclarim siyah beyaz tenliyim kaslar gozlerde siyah ilk kez sacimi boyatacagim ombre gibi bisis dusunuyorum sizce bana ne yakisir
Muhendis_anne1 Asilbebis ay super.. istanbulda misin burdayken Avrupa tarafinda tavsiye ettiğin biryer varmi
biryazmasali Muhendis_anne1 kuaför değilim ama yapılmayacak şey yok ünlülerden pay biç🥰🥰 biraz tuzlu olabilir her yer yapamaz çünkü
Muhendis_anne1 biryazmasali bende ayni seyi düşünüyorum bakalım bana kaca patlayacak yada neye mal olacak 🤪
Hirakin Muhendis_anne1 valla saç boyama hastası olarak 4 aydır bakır kullanıldığım saçlarımı kendim açtım karamel oldu böyle de Çok tatlı ama birdaha açınca sarı tonu olacak açılmıyor diyene şaşırıyorum kömür siyahı açılan en zor saçtır kızıldan dönülür
Asilbebis Deletedmom7283 kimyasal şampuanlar vericek pekte işe yaramıycak düzenli bakım yap bide sık yıkama saça en büyük besini kendi yağı verir gün aşırı yıka bide her zaman en fazla 2 şampuan deriyi kurutmak saçı çok döker. Ben bakım olarak tahin yağı öneririm direk tahini al üste çıkan yağını al saç derine sür masaj yap bir iki saat dursun yıka ondan sonra
Meyracukurmaraz Kızıldan sarıya dönmek istersen açıcı kullanıp üstüne sarı boyama lazım yada cila gerekir altta kızıl olduğu için sarı aktıkça yıkadık a bakıelık turunculuk olacak bence hiç deneme
Asilbebis Robinson saçın çok koyu renkse kızıl açılma ihtimali çok yüksek bide zaman alır kumral küllü bi renk olması bence saçını yıpratma sen sombre düşün. Bende aynı beyaz tenliyim siyah saçlıyım bakır renk çok güzel oluyo yada kızıl 😍