Canım ben de bebeğimi ilk başlarda sarılık olması sebebiyle uyandıramadığımdan biberonla beslemek zorunda kalmıştım, sonra viral bir bulaşıcı hastalık atşattım emziremeden sağarak vermek zorunda kaldım, meme uçlarım da yoktu derken ilk 1 ay nerdeyse biberınla gittik. Sonra çok şükür zar zor alıştırdık. Medela calma biberonu deneyebilşrsin. Ben aşama aşama gittim, önce normal biberon yerine o zor biberona alıştı, daha sonra memeye. Pompaya gelince hayır kurutmuyor ama sadece memedeki sütü bebek kadar boşaltamadığından eğer çok çok fazla sütün yoksa bebek büyüdükçe sağılannsüt yeterli gelmemeye başlayabiliyor.