Beruz Bebeğim 5 aylık kaka yapamıyo 5 gün bazen 6 gün sürüyo katı kıvamda oluyo ve çok sıkıntı cekiyoruz çok ağlıyo huzursuz uyuyamıyo zar zor uyiyinca ağlayarak uyanıyor gazda var tabi yaşıyan varmı ne yapabiliriz çok üzülüyorum 🥺🥺🥺
Irem4772 Beruz popo deliğine kulak çöpüyle zeytinyağı sürebilirsinz karnına ılıtılmış zeytinyağ ile masaj
elcn4139 Beruz mama mi iciyor emiyoemu. benimki mama.iciyor ek gidayada basladik hafiften bi sure tapamadi fitil verdim sonra zwyeytin yag falanda attim icirdim mamasina.yada kasikla ver. ek gidadan yapamamos bizimki öyle cokta vermedim aslinda. simdi 2 gunde bir yapıyor
ss_umay Beruz Zeytinyağı 1 çay kaşığı verin ağızdan, aynı zamanda popoyuda Zeytinyağlı kulak pamuğuyla uyarın ikisinide aynı süre içerisinde yapabilirsiniz hiçbir zararı olmaz. Mama veriyorsanız biberona katın Zeytinyağı birkaç öğünde düzene girer zaten
ozarslan Beruz biz de doktorumuzun tavsiyesi İle bir iki hafta aç karnına bir çay kaşığı zeytinyağı içirdik şükür düzene girdi
Beruz Irem4772 onu yaptık 5 gün önce katı kıvamda yaptı ve çok ağladı çok ıkındı şimdi tekrar 5 gün oldu yine zeytinyağ sürdük ama yok yapmadı 🥺🥺🥺
Beruz elcn4139 anne sütü alıyo henüz ek gıda ya geçmedik zeytinyağın bi zararı olur mu doymuyomu acaba diye düşünüyorum bugün zeytinyağda sürdük yine yapmadı 🥺🥺
akrky Beruz çay kaşığı ile zeytinyağı içirin. Fitil deneyebilirsiniz eğer kanama vs olursa çok tavsiye edilmez ama lavman kullanabilirsiniz çatlak oluşuyor ya da bağırsak yırtılması Allah vermesin çok zor bende yaşadım bunları oradan biliyorum
Tatli35_ Beruz bence fitil mi tam bikmiyorum doktor benim ogluma yazmızmi poposuna hafif sokuyoruz direk cıkartıyo benim oglumda aynıydı 7 gün yapmamıştı iyi geldi o doktorun yazdıgı şey
Narinom838228 Beruz fitili 10 günden önce verdirmiyo doktorlar. Sıcak tutun bebeğinizi havluyu ütüleyip ilk sıcağını atınca karnına ayak altlarına koyun. Zeytinyağı güvendiğiniz hakiki yağsa eğer sütünü sağıp bir çay kaşığı yağ koyun öyle içirin
Gulyigitcn Beruz 1 kaşık zeytinyağı içir anne sutu alıyorsa ama anne suyun alan bebeklerde 10 güne kadar yapmama normalmiş benim kızım da 3 4 güne 1 yapıyor
canankp Benim bebeğim de 29 günlük, 2.5 haftadır kendi başına yapamıyor kakasını , krizlere giriyo mecburen gliserin fitille desteklemek zorunda kalıyorum keşke bi çaresi olsa
Beruz ss_umay zeytinyağ içirmeyi deniyim ozaman inşallah işe yarar 🥺 bugün kulak çöpüyle uyarmıştım yine yapamamıştı
Cilekesh Beruz kabızlık varsa fitil yada lavman kullanmalısınız ki bebiş sorun yaşamasın. Eğer ki alerji varsa ondan ötürü de bekletebilir bazı bebekler batırmalısınız.
Umayelif Bende bebeğimde yasamistim 15 günlük filandi. Aglamaktan katiliyordu artık. Mama takviyesi de yapiyorduk. Hem mamasına zeytinyag katiyordum. Hem insülin enjektoruyle poposundan sikiyordum. Yada kulak pamuguyla vazelin. Dr söylemişti bunları 7 günü geçerse de fitil. Ben 7 gün beklemiyordum bebeğim çok acı cekiyordu çünkü. Sizde lütfen çok bekletmeyin. Allah korusun popo çıkışında bagirsak gemislemesi ve yırtık oluşuyor ve bebek kaka yapmaya korkuyor ve bunu alışkanlık haline getiriyor bi sure sonra ömür boyu kaka problemi yasarsiniz. Birde sutunuzun yetip yetmedigine sagip bakma şansınız varsa onuda kontrol ederseniz iyi olur. Cok geçmiş olsun yavrunuza..
Umay123 Beruz anne sütü alıyorsa eğer siz şekersiz kayısı hoşafı yiyin. Kabız yapacak şeyler tüketmeyin bol su için