Asubel Gaz sancısından olabilir. Ah ben ne çektim gaz sancısından. Bebeğe ayrı eziyet anneye ayrı eziyet. O ağlardı ben ağlardım. Bi bardak suyu içerken bile ağlıyordum iyi bir anne değilim bebeğim ağlıyor sürekli diye. Bio gaina damla kullandım işe yaramadı. Sub simplex var gaz damlası onu düzenli kullandım günde 4 defa 15 er damla şeklinde inanılmaz rahatlattı. Gece uykusu düzene girdi. Yine ağlıyor tabi gaz çok sıkıntılı bi süreç. Ama eskisi kadar ağlamıyor. Yediğim her şeye dikkat ediyorum. Dün 2 kaşık kısır yedim bütün gece uyumadı gazdan. Uzun yazdım biraz ama doktoruna danışabilirsin. Gazdandır muhtemelen. Çok geçmiş olsun, bu günlerde geçecek emin ol 🥰