Cookie
Ben çorba yapıyorum öyle yiyor sadece, ama 13 buçuk aylık daha, sizinki tadını anlayabilir yine belki 😬 Somon ve levrek yedirdim ben sadece şimdiye kadar. Bir de farklı balık çeşitlerini deneyin, farklı pişirme çeşitlerini deneyin. Hatta fırında sebzeli balığa hayır diyebileceğini sanmıyorum ben ya 😋😋😋😅 Mümkünse kızartmayın, hem besin değeri tamamen ölüyor kızartınca, hem de daha ağır kokuyor, fırında yaparsanız ya da çorba yaparsanız o kadar almaz kokusunu belki. Daha da yemiyorsa ısrar etmemenizi öneririm bir süre, ne kadar faydalı da olsa sonuçta biz nasıl bazı yemekleri sevmiyorsak onlar da sevmeyebilirler, onların da bi damak zevki var ne de olsa🥰😅