Ay keşke bende olsam 9ay önce doğum yaptım 7ay boyunca her ay adet oldum bu ay tam 1ay gecikti evde sürekli test yaptım tek çizgi çıktı içim rahat etmedi kan verdim negatif çıktı hala beklemedeyim gelmiyor bugün ilaç alırım büyük ihtimal tarlasul mu ne varmış adet söktürücü ondan almam lazım yoksa patlamak üzereyim şiştim de şiştim