Ayse_213 Oglumda çok kolay tuttu emziği şimdi kızım çok inatçı tutmuyor anneler nasıl tuturdunuz yada hangi emziği kulandiniz
Smy16 Ayse_213 benimde tam tersi kızım çok rahat tuttu ogluma tutturamadım, nuk aldım en son onu tuttu ama yinede çok isteyerek tutmuyo, bibs markayı çok öneriyolar tutmayan bebeklerin öogunlugu bu markayı tutuyomuş deneyin isterseniz
Handeasik Ayse_213 benim kız emzik tutmadı olanda tutmak istemedi uyku zamanları bibs verebildim ancak digerlerini hiç kabul etmedi bir tek bibs i emdi az buçuk.
tkolcak Ayse_213 Biz ortodontik emzik kullanıyoruz onlar yassı uç oluyor. Kızımda damaklı yada yuvarlak uç kullanmadı. Bunu kullanıyor. Aventi tuttu sonra onları kaybedince bebedor aldım onla devam ediyoruz. Bazı bebeklerde asla alismiyor belli olmuyor ya 🤨
Zlm Ayse_213 bunun kız olmasıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum benim kızım hemen kabul etti hatta ne farklı yapıda emzikte versem aldı Emziği verince arkasına pıt pıt vurun emziğin tutma yeri olan yere
Pamuk22 Ayse_213 bnimde iki oğlumda sorun yaşamadım ama kızım wee almıştım tutmadı sonra avent aldım daha iyi tutuyo şimdi iki aylık bu arada
MomEslina Ayse_213 aventi tuttu emziği ağzına verip hafif hafif emziğe tık tık vurup piş piş deyin hatta yapaliyorsanız emziğe anne sütü dökün biraz biraz
Bir_prens_bir_prenses Ayse_213 kızım ilk 3 ay tutmamıştı 3. Ayında tuttu garip bi şekilde ben hiç yılmadan veriyordum 😀
susunbebekuyuyo Ayse_213 valla ilk kızımda avent aldım büyük geldi ağzına sonra nuk aldım damaklı onu çok güzel tuttu hemen 6. ayında avente geçtik 2. kızıma nuk aldım avent aldım bibs aldım tutmadı şuan bibsle devam ediyorum ama cok cok tutmuyor açıkçası 2 aylık