Kama inanılmaz faydasını görürsün ben doğuma gitmeden almıştım, hastanedeyken bebel tutamayınca uçla emzirdim, doktorum hiç önemli değil sonuçta senin memeni emiyor dedi. Millete kulak asma sakın, bana da dediler ay hala böyle mi emiyor ucu çıkart bağın olmaz vs, bebeğiö şuan 2 aylık geçen uçsuz emzirmeyi denedim ve emdi artık kullanmıyorum kasları kuvvetlendikçe kendi alıcak emin ol, sağım makinesini de kullanmaya devam et çok küçük oldukladından sütü çok çekemiyolar sen emzirmeden sonra sağ ki hem tam boşalım oluo göğsün rahatlasın hemde sütün artsın. Benim 3. Günde ateşim çıktı süt boşalmadığı için makine aldım rahatladım.