Karanfil06 Sizinde bebekleriniz siz veya babası odadan çıkınca ağlıyor mu? Yerde beraber oyun oynarken kucağına çıkıyor mu iş yaparken bacağınıza yapışıyor mu? Wc bile gitseniz yanınızda götürüyor musunuz oğlum hiç yetinde durmuyor birazda başına bir şey gelmesin diye götürüyorum
tkolcak Karanfil06 benim kızım yürümeye başladığından beri sürekli ayakta. Koltuk,masa,ünite,sehpa tepesinde. Yemek yaparım kucak ister. Tuvalete zor gidiyorum. Beşiğine koyup öyle gidiyorum Şuanda 23 aydan bildiriyorum😅
Hly3452 Karanfil06 evet tuvalette bile rahat yok onunde beklio babasiyla 😂 13 aylik olacak hala yurumuyor ve bana yapışık diyebilirim emeklemiyorda 🙄