anneogulllll Kızlar ben bebeğim doğduğundan beri sucokrem kullanıyorum bebeğim 4 aylık ve hiç pişijfln olmamıştı ama iki gün önce isilik gibi sivilce yapmış poposuna bnde bıraktım ama şimdide pişik ne yapmalıyım doktor kontrolüne de daha var
yigitalpinannesiii anneogulllll tarihine bakın bide satın aldığınız yere bakın bizimde bi ara yapmıştı geçti 2 güne