Elisatrgt Değişti malesef daha az uyumaya gazlarımız tavan yapmaya başladı 40 güne kadar daha yenidoğan sayıldığı için 40dan sonra artk atak zamanları başlıyor. Tabi her bebek bir değil mesela kızım ne 40 Ne 2-3 ay hepsinde de aynı çok akıllı bi bebekti ama oğlum kızımın tam tersi 😌