Byzzzx Iyi aksamlar kizlar bir yil gecmeden tekrar hamile kaldim ve ilk dogumum sezeryan oldu ikinciyide sezeryan olucam acaba bir zorlugu varmi tekrar ayni yerden mi kesiyolar bilgisi olanlar beni biraz aydinlatabilir mi😬
Ikrazumra19 Byzzzx ben kizim 21 aylikken 2.sezeryanimi oldum ayni yerden kestiler ertesi gun ayaklandim cok sukur kizimida kendim baktim korkmayin ilk ayaga kalktiginizda bol bol yuruyun ben sabaha kadar yürüdüm
Mom4565 Byzzzx evet tekrar aynı yerden kesiyorlar ama sezeryan yapmanız şart değil ilk dogum oyle oldu diye normal doğum da yapabilirsiniz
Mom4565 Byzzzx sezeryandan 1 yıl sonra arkadisim normal doğum yaptı Avusturya da Şu an Türkiye’de arkadaşım var sezeryandan 3 yıl sonra tekrar hamile kaldı doktoru yapamazsın normal biz yaptıramayiz ama isterseniz yurtdışinda yapabilirsin normal doğum orda yaptırıyorlar demiş bilemiyorum