Zaten kac gündür uykum yok fırsattan kızımı gece mamasından kesmeye başladım dün hiç uyumadım sürekli uyandı salladım pışpışladım 10 dakka uyuyup birdaha uyandım buhunde öyle olacak galiba inşallah bi sonuc alırım ya yoksa olmuyordu saat başı mama için uyanıyordu ölüyordum artık 9 aylık olucaz sizce dogru yoldamıyım kızlar