leylaxx Merhaba canlar bebegime anne sütü verdikten sonra rahatsızlanıyor . Yogun bi şekilde kusması oluyor (seffaf). Bazı ögünler mama verdiğimde oluyor ozaman cok kusmuyor. Bu neyden kaynaklı olabilir?