Bsnim bebegim 6 aylik ve 1 hafta once dustu cok panik olmustum hemen doktora goturdum kontrol ettiler herhangi bir yerinde morluk var mi diye baktilar cubku duserken neresini carptigini gormedim ama morluk yoktu gozune bakyilar kusup kusmadigini sordular ama normal kusmuk degil fiskirir tarzda hemen de olabiliyormus cok sonrada kusma gerceklesiyormus takip et biz akciger grafisi ve kafa grafiisi cektirdik gorunurde birsey yoktu keyfi de yerindeydi musade altinda durucagimizi soylediler 6 saat ama hic birsey olmadigi icin tomografiye de sokmak istemedi doktor cunku bebeklere gore degil asiri radyasyon iceriyor ve bu da ilerde kanser losemi riskini artiriyor dedi Allah korusun keyfi yerindeyse sikinti yapma gozlem yap sisme vs varmi basinda onu kontrol et bir de uyutmama calis cok uykusu gelirse doktorumuz uyusu ama yarim saat sonra uyandirin bakariz tekrardan dedi cok gecmis olsun