Kızlar ben aventin biberonunu kullanıyordum doğduğundan beridir şimdi 7 aylık olunca 120 ml az gelmeye başladı 260 ml plastik olanlardan bulamadım internette nerden alabilirim dışarı fazla çıkma imkanım yokta trendyola vs baktım 7 ay için uygun değil diye dönüş yaptılar