Kriz mi yoksa inat mı nedir bilmiyorum bir iki haftadır gece gündüz uykuları burnumuzdan geldi. Dikkatini çekmek için bin bir şekle giriyorum. Sakinleşince hemen dalabiliyor. Ama sürekli uyanıyor ve yatmıyor bağırarak ağlıyor sebepsizce. Sabaha kadar babasıyla beraber oturuyoruz üçümüzde var mı bir yol bulan… Birde emziği bırakalı bir kaç hafta falan oldu ama kolay uyum sağlamıştı yani ondan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum açıkçası.