Birkizbirerkekannesiyim Kizlar demek soyle eski aldigim kiyafet ve s simdiki fiyatlarina bi baktim,130tl aldigim bisey 280tl olmus bilmem 60tllik 103tl😂😂👏simdi 23kasimda guya indirim yapacaklar .bende saf saf oturmus 23kasimi bekliyordum
Annesibel Birkizbirerkekannesiyim aynen dediğiniz gibi bende geçen hafta sipariş verdiklerime baktım 37 tllik ürün 60 TL olmuş, hemde bir hafta da.. Yok artık dedim resmen soygun 😬😬
Damla6117 Birkizbirerkekannesiyim indirim filan olacağı yok bacım Trendyol anca fenomenlere dağıtsın onlara satıyor 7 8 liraya bize satıyor 150 liraya bizden çıkarıyor her ay beze zam mı gelir yaa
TheBossMom Birkizbirerkekannesiyim bende kazak aldım 38 tl 45 den düşmüş güya geçen kazaklarda 50 tl indirim kuponu vermiş aldığım kazaklar 100 lira olmuş 😃
hobby_catolog_hk Birkizbirerkekannesiyim karaca dan 444 tl lik granit tencere aldım gecen sene indirimden. şimdi de indirimde 1750 tl. şok oldum
Birkizbirerkekannesiyim Damla6117 Tl dusdukce fiyatlar yukseliyor ve Tl dusmesi farkindalik yaratmiyor onlar icin
Damla6117 Birkizbirerkekannesiyim olan biz gibi garibanlara oluyor kızım iyisini kullansın diye prima alıyordum ama artık gerçekten alamıycam
EB1661 Birkizbirerkekannesiyim benim favoriyebaldım ne varsa fiyat yükseliyo sorsan indirim çok tuhf ya heryerde kolpa var resmen
Mmeelliikkeee Birkizbirerkekannesiyim ekranlarda reklamlar başlayınca favoriliyorsun bahsettiği tarih gelince güya indirim… reklamlar başlamadan önce daha uygun almışım çoğu şeyi geçenkinde özellikle karşılaştırdım . Üç beş şey saatlik iner onuda stok sınırlı yakalayabilene..
Cilekesh Birkizbirerkekannesiyim zaten ınsanları kandırıyorlar ki ne yazik ki herkes de kanıyor sanki indirimli almış gibi oluyor. Cağın vebası bu alışveriş çılgınlığı yani doyumsuzluk aç gözlülük.