Kızlarrrrr ben 14 ay önce doğum yaptım ve oğlum tam 11 buçuk aylık iken adet gördüm. Sonra ondan 35 gün sonra 2. Adetimi gördüm. Veee bu ay normalde 9 ila 17 si arası adet görmem gerekirdi ama hala görmedim. Ve biz ayın 2 ya da 3nde son hafta diye boşalma oldu. Kızlarrr lütfen bişey diyin. Ve biz 2 gün önce şu 5 liralik idrar testlerinden aldık ikindi vakti yaptım negatifti sizce ne yapayım eşimde aşırı mutlu ama ben çok endişeliyim oğlum daha çok küçük bana bi akıl verin lütfen var mı böyle bişey başına gelennn