Merhaba anneler,
gün geceden beri 9 aylık oğlumun burnu tıkalı serum fizyolojik enjektör ile tazyik yapıp temizliyoruz ama geçmedi. Acile gittik bronşit dedi antibiyotik ve buhar makinesi alın dedi aldık ventolin ilacı verdi.
sormak istediğim bu ventolin ciltte kızarıklık yapar mı yanakları kıpkırmızı oluyor ve ventolin için pek iyi şeyler okumadım internette kullanan kişiler lütfen yazar mısınız ?