Dişimiz çıktı sonunda. Diş buğdayı yapayım diyorum. Pandemide hiçbirşey yapamadım yavruma. Aslında pandemi nedeniyle hala kararsızım. Çok istiyorum ama korkuyorum da. Nasıl yapacağım konusunda bir fikrim yok. Dualı olmak zorunda mı mesela. Kaç çeşit ideal. Siz nasıl yaptınız? Nasıl şenlendirdiniZ ortamı?