Üc aylık igne ile korunuyorum. 9aylık kızım var ve ben gaz sıkışması yada rahim atması olsa yani karnım pıt pıt yapsa eyvah diyorum her gün igne günümü hesaplıyorum rüyalarıma giriyor. Psikolojim bozuldu artik. Ya hamile kalırsam ya igne işe yaramazsa ya öyle ya böyle diye diye deliricem her dakika hamilelik var aklımda eşimle birlikte olmak bile istemiyorum bu yüzden. Kızlar napıcam lütfen yargılamayın üzülüyorum.. Anlattıklarımın kat be kat fazlası yani sürekli bi korku. (bide igneden dolayı adet düzenim yok iki üc ay olmadıgım oluyor sürekli test yapıyorum)