geceuyumayanne1 Bebeğim 4 ay 12 günlük 5 gündür öksürük hırıltı bı türlu geçmiyor doktora götürdüm şurup verdi devamlı burnunu serum fizyolojik ile temizliyorum ama malesef hiriltisi çok fazla ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz
Cilekesh geceuyumayanne1 teşhis ne konuldu umarım ciğere inmemiştir hastalık. Antibiyotik kullanıyor musunuz. Sırtına ve göğsüne Koyun yünü koyun nane yağını çarşafına damlatin hava veriyorsanız asla ihmal etmeyin.
Minikelebekkk geceuyumayanne1 hırıltı için koyun yünü çok iyi geliyor öksürüğü içinde ayağına sarımsaklı zeytinyağ sürün iyi gelir inşallah
Hipatya geceuyumayanne1 kızımda da 4 aylıkken hırıltı ve balgam vardı doktor bir damla verdi suyuna kilosuna göre damlatıp günde 3 öğün içirdim bikaö günde hırıltı balgam falan kalmadı çok şükür
Hisernisan geceuyumayanne1 merhaba geçen gün aynı şikayetler üzerine acile gittim sadece bir ilaç verdi ve hiç geçmedi öksürük daha da acı vermeye başladı yavruma . Sonra çocuk doktoruna gittim ve sadece hava vermeliyiz bu tür zamanda havadan oluyor dedi ve haklıymış 1 haftada geçti yavrum eskisi gibi oldu . Yani demem o ki çocuk doktoruna götürün tekrar bir kontrol etsin ciğerlere inmesin .. geçmiş olsun diliyorum ..
Mervee3 Maalesef bizim de aynı çok uykusu olmasına rağmen öksürmekten uyuyamıyor ve tıkanıp kusuyor..
Nehirvesma Mervee3 4 Ay 9 günlük aynı durumdayız. Sabah sağlık ocağına getireceğim bu geceyi acile gitmeden atlatırsak
geceuyumayanne1 Cilekesh Ciğere inmemis röntgen çekildi bronşit değil dedi antibiyotik yazdı kullaniyorum parol şurubu yazdı onuda kullanıyorum koyun yününu yastığın içinden biraz alsam göğsüne koysam olabilir mi
geceuyumayanne1 Mervee3 Bizede aynısını yapıyorlar 2 gece gittim hep aynı hiriltisi çok fazla napcam bilmiyorum
geceuyumayanne1 Minikelebekkk teşekkür ederim canım yastığın içinden biraz alıp koysam göğsüne olurmiki
geceuyumayanne1 Hisernisan Teşekkür ederim canım goturecem hava verdiler ama hala hırıltı devam ediyor
Elanursemiz geceuyumayanne1 ayy benimkinde 15 aylık hırıltı öksürük balgam napcam bilmiyorum , öksürük için prospan verdim ama balgamı arttı
Cilekesh geceuyumayanne1 aslında koyun yünü yikanmamis olacak ama siz sıcak tutması adına öyle de yapabilirsiniz çok ince yastık gibi yaparsanız çok iyi olur.
kahvekolikk geceuyumayanne1 çok geçmiş olsun benim oğlumda 8 aylık 1 haftadır hastaydı en son keyfi falan yerindeyken bir kontrole götürdüm ciğerine inmiş az daha hastanede yatacaktık zor kaçtım evde ilaç iğne hava şeklinde gidiyoruz
geceuyumayanne1 kahvekolikk Teşekkür ederim canım sizede geçmiş olsun bebislerimiz hemen iyilessin inslalah
Hipatya geceuyumayanne1 burum için sprey verdi sadece tıkanırsa sık dedi çok nadir kullanıyorum ayda yılda bir. Hırıltı için Zatiden damla verdi kızım 8 kilo 8 damla damlatıyorum 2 günde hırıltı falan kalmadı çok şükür hala arada hırıltı olunca bir kez veriyorum ama önclikle doktorunuza danışın
Hisernisan geceuyumayanne1 bir de her gece yatmadan önce sarımsaklı zeytinyağı sürdüm 3 gün boyunca sanki oda iyi geldi en azından bebeğim rahatlamisti onu da deneyebilirsiniz