Merhabalar bebeğim 9 buçuk gibi emerek 10da uyumuş oluyor biz de gece 12/1 gibi yatmaya geçiyoruz hala uyuyor oluyor ben de uyku arasında emzirip uyuyorum bazı geceler haricinde gece ⅘ gibi kalkıyor emmek için. Sormak istediğim gece ben yatarken uyku öğünü yaptırmalı mıyım yoksa ilerde alışkanlık haline getirmesin diye kendi acıkmasını mı beklemeliyim?