Cgl123 çok gecmisnolsun bana da hastaneye yatirabiliriz dedi iki gün evde tedavi uygulayin duruma göre tekrar geldiğinizde karar verelim dedi nebuluzator aldırdı antibiyotik ,ventolin cortizon ve fizyolojik serumu hava olarak veriyoruz çok zor gözünü etkiliyor biraz nefesi açıyor gibi ama öksürüğü sesi daha da değişti inşallah toparlar hastaneye yatırma durumunolmaz ,sizin bebeginiz ne kadarlık neden yatti hastaneye cok geçmiş olsun bebekler hasta olmasin hepsi sifa bulsun inşallah.