Bir_prens_bir_prenses Verilir mi kzlar?? Gazli gunlerimiz başladı 2 gecedir sürekli ağlıyor kimyon çayını duydum 1 çay kaşığı veriliyormuş veren var mı?demledim ama gene de kararsizim bisey yaparsa diye
1kralice Bir_prens_bir_prenses ben verdim 1 kaşığın yarısı kadar, kendimde içtim. 2 gün verdim sonra sorunumuz geçti bidaha vermedim
sadeturkvatandasi Bir_prens_bir_prenses bence denemeyin bitkiler baharatlar bizler için bile sıkıntı olabiliyor. Gaz damlaları denediniz mi?
Mickeylover Bir_prens_bir_prenses vermeyin derim emziriyorsanız siz için ona geçer yine de doktorunuza sorun ama nurse harveys damla çok iyi geliyor bebeklere
Cilekesh Bir_prens_bir_prenses vermeyiniz lütfen. Onlar bir bitki ve öyle rastgele verilmez. Kendiniz için emziriyorsaniz.
Bir_prens_bir_prenses sadeturkvatandasi Evet zinco var şuan onun içeriği de zaten kimyon yağı rezene yağı felan
sadeturkvatandasi Bir_prens_bir_prenses evet ama direkt kimyon vermekle bebekler üzerinde denenmiş test edilmiş onaylanmış bi takviyeyi vermek aynı şey değil bence. Siz için isterseniz ilk sütten geçtiği söyleniyor. Ya da damlanızı değiştirin bize sab simplex çok iyi geldi. Karar sizin.
1kralice Bir_prens_bir_prenses kimyon tohumu aldı eşim, kaynattım yarım çay bardağı kendim içtim günde 3-4 kez emzirmeden sonrada yarım çay kaşığı bebeğime verdim. İnanır mısınız uyumayan bebek uyudu. 2 gün verdim ve tamamen uyumaya başladı
Bir_prens_bir_prenses 1kralice Cilekesh sadeturkvatandasi susunbebekuyuyo Gsyasmin1905 Teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için vermeme gerek kalmadı zorda olsa uyudu inşallah hiç gerek kalmaz böyle şeylere 🙏
susunbebekuyuyo Bir_prens_bir_prenses verdim açıkçası faydasınıda gördüm günde 2 çay kaşığı kadar bende içtim eğer aklınızda soru işareti varsa ıhlamurda hem gaz için hemde sakinleştirmesi için verebilirsiniz 3 çay kaşığına kadar doktorumuz önerdi
Gsyasmin1905 Verdim 1 çay kaşığı küçücük bebeklere içinde bisürü kimyasal madde olan ilaçlar veriliyor da gaz için dOĞaL kimyon çayı mı zararlı olacakmış
elifkurt9694 Bir_prens_bir_prenses Verin tabikide hiçbir şey olmuyor hatda bir çay kaşı nane ve bir çay kaşığı kimyonu kaynatın sonra süzüp bir çay kaşığı şeker atıp ılıtın verin efsane işe yarıyor ben kızıma hep veririm şuan 6. Ay bitecek dogdugndan berli veririm çok rahatlatıyor bebişleri .