Nuuu 40ım çıktıktan sonra regl olmuştum ve şimdi tekrar oldum yani 1 ayda iki kere regl normal mi sizce?
Prensescik Nuuu Bnmde 2.5 ay oldu sezaryen olalı 2 gün önce yine leke şeklinde geldi bitti ara ara geliyor adet gbi değil leke gibi
Mickeylover Nuuu canım cok normal ben de 50 günlük oldum cok kısa sürdü sonra taa 5. Ayda oldum hatta 7. Ayda düzene girdi doktorum normal demişti herkeste farklı oluyor bazıları 2. Ayda düzene giriyor
Babyy1 Nuuu normal benimde 45.günlükken ilk regl olmuştu sonra o ayın sonunda olmuştum bu ay yine oldum düzenli sekılde devam etti