[silindi] Kızlarr 2. Bebeğime hamileyim 5 aylık oldu ilk hamilelikte böyle olmadı ama bu hamileliğimde yüzümde hafif olmaya basladı ne yapabilirim öneri varmı? Cinsiyet aynı ama leke neden oldu onu da anlamadm
[silindi] Lidya-t yüzünde mi oluştu internette de forumlar da yüzden zor gidiyor falan yazmışlar yaaaa
Lidya-t [silindi] Evet canım yüzümdeydi doğumdan sonra kayboldu hatta sancı çekerken doğum sırasında daha çok artmıştı