Merhaba kızlar oğlum 4 aylık çok huysuz sürekli ağlıyor belirtileri çok arttı salya artışı sürekli eli ağzında bulduğu herseyi ağzına götürüyor alttaki diş etinin en dibinde iki tane beyaz çizgi oluşmuş sizce daha erken değil mi diş için böyle olan var mı ve ne zaman diş çıkardı eğer böyle olan bebeğiniz varsa ?