Chngr arkadasımın oğlu 2,5 yaşına kadar heeşeye herkese abi derdi şimdi 4 yaşında bir konusuyor ne ben öyle düzgün konuşamıyorum vallahi geçende sokakta gördü beni kübraaaa nereye gidiyorsun dedim anneme gidiyorum Allah yolunu açık etsin güle güle git kübra dedi bana 🤣🤣🤣 bu arada 3 yaşından sonradan bir anda açılmıs dili