Minakanne benim hem temassız bar hem koltuk altı ama temassız pek doğru ölçtüğünü söyleyemem kulaktan ölçen daha iyi olur birde kızım geçen hafta ateşlendi acile götürdüm koltuk altından ölçtüm ateşini 39 çıktı doktora söyledim bana ne dese beğenirsiniz biz koltuk altı ölçerle ölçülen 39 derece ateşi ateş saymıyoruz doğruluk vermiyoruz bende biliyorum salak değilim ama en fazla 1veya 2 derece eksi artı oynar