Rmys_27 Ben doğumdan hemen sonra mastit oldum. 10 gün onunla uğraştım zorla düzeldi. Düzeldi ama sonrasında gelen sütün hayrı olmadı. 30-40 cc çıkınca seviniyorum. Ne yaptıysam artmadı. Bebeğimde az geliyor diye emmek istemiyor artık. Ben de pes ettim. Azaldığının en büyük belirtisi göğüslerimdeki sızlama geçmişti.