Kızlar küçük bebegim var die ben gidemedim yeğenim motorla trafik kazası geçirmiş kanuni yatior kafa tasinda çatlak varmış iki kere tomografi çekilmiş kanama varms ama şuan için ameliyat demiyorlar duruma göre tekrar çekilip bisey denecekms çok korkuorm ne olur böyle bir durum yaşayıp yada duyan var mı?