Kızım 52 günlük kusmaya başladı diye doktorumuz gaviscon toz kaşe olRak verdi sabah aksam bi pketi ikiye bölüp veriyorduk sonra bi anda kabızlık başladı internette araştırınc kabız yapabileceğini gördüm bıraktım ama hala kızım düzelemedi ilacı bırakalı 1 hafta oldu yada olmadı gaviscon yapmış olabilirmi başına gelen varmı