Selcan1 herkes her şeyi aldı da ben hiç bir şey almadım babaanne bilezik taktı anneanne nakit verdi dede akülü araba aldı bende hiç bir şey almadım nasılsa geliyor diye önem vermiyorum herkese de almayın diyorum heves ediyorlar durduramıyorum minimalistim o yüzden kendi doğum günümde bağış yapıyor eşim o da kızım için bağış yaptı doğum günü hediyesi olarak